Wręczanie ulotek jako forma promocji

Wręczanie ulotek to forma marketingu bezpośredniego, która umożliwia bezpośrednią interakcję z odbiorcą przekazu reklamowego, oraz wręczenie mu materiału reklamowego. Zdaniem wielu przedsiębiorców, jest to jedna z najskuteczniejszych - spośród najtańszych - form reklamy bezpośredniej. Wręczając materiał przechodniowi stwarzamy szansę na zainteresowanie go przekazem reklamowych.

Skuteczność akcji rozdawniczych podlega wątpliwości wielu osób zainteresowanych tą formą kolportażu. Kolportując ulotki - przykładowo - do skrzynek pocztowych - nie mamy pewności, jaki klient będzie odbiorcą materiału. Wręczając ulotkę do ręki przechodnia - umożliwiamy selekcję odbiorców materiału, decydując tym samym o przebiegu kampanii. Wybór odbiorcy to świetna możliwość zwiększenia współczynnika konwersji.

Nasza oferta opiewa nie tylko na wręczaniu ulotek przez kolporterów, ale także przez hostessy i promotorów przeszkolonych w zakresie reklamowanych produktów. Naszym klientom gwarantujemy zaplanowane akcje rozdawnicze z zastosowaniem selekcji odbiorców.

Wystarczy, że wskażesz odbiorców, którzy są dla Ciebie kluczowi. Dołożymy wszelkich starań, aby dobrać możliwie najkorzystniejsze punkty realizacji akcji rozdawniczych.

Wyślij zapytanie i sprawdź naszą ofertę.